Tietoa meistä

Kuusankosken Apuva ry on perustettu vuonna 1997.
Apuvan jäsenmaksu: yhdistykset 50 €/vuosi, kannatusjäsenmaksu 50 €/vuosi.

TOIMINTA
Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ja kehittää vapaaehtoistoimintaa, jolla pyritään lisäämään apua tarvitsevien ihmisten sosiaalista kanssakäymistä, estämään syrjäytymistä ja tukemaan kotona asumista.

Yhdistyksen toimintaa tukee rahallisesti Kymin Osakeyhtiön 100-vuotissäätiö ja Kouvolan kaupunki.
Alla on tukijoidemme sivujen linkit.
www.kouvola.fi
www.kymin100.fi

Vapaaehtoistyöntekijät
Vapaaehtoistyöntekijäksi voi liittyä kuka tahansa henkilö, joka kokee omaavansa voimavaroja ja aikaa toisen ihmisen auttamiseen. Vapaaehtoistyöntekijä haluaa auttaa ja kuunnella olemalla ihminen ihmiselle.

Vapaaehtoistoiminnan tarkoitus
Toiminnan tarkoitus on tuottaa lähinnä maksuttomia lähipalveluja alueen vanhuksille ja vammaisille. Toiminnalla tuetaan asiakkaiden kotona asumista.

Jos haluat liittyä "tiimiin", ota yhteyttä Etapin toimistoon p. 050 465 9907.

Yhdistyksen toimintamuotoja

• ylläpitää Etapin Kyläpaikka-kahviota
  • tarjoaa henkilökohtaisia auttajia asiointiavuksi
  • tarjoaa vapaaehtoisia avuksi ja iloksi tarvitseville
  • järjestää vapaaehtoistoiminnassa koulutusta
  • järjestää erilaisia virkistystilaisuuksia
  • tekee yhteistyötä erilaisten aatteellisten järjestöjen, yhteisöjen, laitosten ja viranomaisten ym. yhteistyötahojen kanssa.